Paulina Romaniszyn
Odpowiadam za oddział firmy STADA POLSKA, co w praktyce oznacza odpowiedzialność za Pracowników, wizję i strategię firmy w Polsce na najbliższe lata oraz realizację stawianych celów.
W pracy w STADA cenię możliwość rozwoju tej organizacji wspólnie z Polskim Zespołem, autonomię pozwalającą na podejmowanie decyzji w Polsce. Doceniam wartości firmy, z którymi się identyfikuję oraz możliwość wpływu na budowanie wspólnie z Wami kultury i atmosfery w naszej organizacji tak, aby Zespół Polski czuł się dumny pracując w STADA.
Pracuję na rynku ponad 24 lata, zaczynając w latach 1997 jako Przedstawiciel Medyczny we wchodzącej wówczas na rynek firmie APOTEX. Następnie zdobywałam szlify w roli KAM szpitalnego i DM, by w kolejnych latach objąć pozycję w Marketingu. Od 2006 roku prowadziłam Business Unit w firmie Mundipharma. Następnie przez ponad 5 lat byłam Dyrektorem Komercyjnym w Boehringer -Ingelheim będąc odpowiedzialną za 250 osób i sprzedaż wartą ponad 160mln pln.
W kolejnych latach prowadziłam Business Units w firmach ABBOTT i SANDOZ. W ostatniej Sandoz , będąc odpowiedzialną za cały biznes RX wart 450mln PLN i za 430 osób; w tym Sprzedaż, Marketing, Dział Trenerski.
Piastowałam też funkcje międzynarodowe w projektach komercyjnych oraz konsultacyjnych. Przed dołączeniem do firmy STADA byłam Dyrektorem Generalnym firmy ACCORD, rozwijając organizację poprzez dostarczenie podwójnego wzrostu w obszarze Retail & Hospital i rozbudowy Zespołu Komercyjnego.
Dołączyłam do firmy STADA we wrześniu 2020 roku.
Z wykształcenia jestem Genetykiem (Uniwersytet Jagielloński) oraz Finansistą (Podyplomowe studia zarządzania finansami na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie).
Wolny czas spędzam z Rodziną i Przyjaciółmi. Mam dorosłego Syna, z którym lubię dyskusje biznesowe. Pasjonują mnie podróże zarówno po Europie jak i poza kontynent. Preferuję kuchnię włoską i rytmy hiszpańskie.